نمایش نوار ابزار

پیش بینی اوضاع اقتصادی سال 96

جمعه 17 مارس 2017

پیش بینی اوضاع اقتصادی سال نود و شش بسیار ساده است . با توجه به اینکه حداقل تا نیمه ی سال 96 همین دولت ( دولت تدبیر و امید ) با همین ترکیب و نگرش بر سر کار هستند ، عملا میبایست کل سال 96 را تحت تاثیر همین کابینه و دولت دانست .

اوضاع اقتصادی با عملکرد این دولت رو به وخامت بیشتری خواهد رفت . رکود بیش از پیش در کسب و کار ها نمود خواهد کرد . نا امیدی و عدم انگیزه و نشاط اقتصادی در همه جا موج خواهد زد .

با عملکرد رخوت زده ی این دولت ، همه ی دستگاههای اقتصادی به خواب زمستانی فرو رفته اند .

متاسفانه سن و سال دولتمردان بر تصمیمات و عملکرد آنها تاثیر گذتر است . و این پیر بودن و کهنه بودن وزرا و مسئولین باعث کم حوصلگی و بی انگیزگی در کارها شده است . کما اینکه جوانی به پدربزرگ خود بگوید ، میخواهم فلان کسب و کار را راه اندازی کنم و همه میدانیم که پدربزرگ بخاطر بی حوصلگی و خستگی فقط و فقط میتواند برایت دعا کند و چند مرتبه هم نصیحت ها و خاطراتی را برایتان تعریف کند . بغیر از این اگر توقع ای بیشتر از یک پدربزرگ داشته باشید ، حتما در اشتباه هستید . چراکه او این مراحل را گذرانده و امروز اهداف و ایده آل های دیگری به جز کسب و کار و پیشرفت و اینها را دارد .

رخوت ، خستگی ، پیری ، درمانده ، بی حوصله ، بی انگیزه و …..  اینها کلمات و واژگانی خواهد بود که در سال آینده بیشتر از امسال از دهان تحلیلگران سیاسی و اقتصادی خواهید شنید .

مطالب مشابه
دیدگاه ها